פיתוח אפליקציות

קבל הצעת מחיר➘

בניית אפליקציה

    שם

    ☎ טלפון

    ✉ אימייל

    *לא יעשה שימוש כלשהו בכתובת הדוא"ל או הטלפון

    זקוקים לייעוץ? מעוניינים לפתח את האפליקציה שתשנה את פני העסק שלכם?

    מלאו טופס פניה וצוות המפתחים שלנו כבר יצור אתכם קשר (:

    איך הופכים בניית אפליקציה מרעיון למיזם רווחי?

    בניית אפליקציה – כללי הברזל לאפליקציה מוצלחת: היא מוכרחה להיות פשוטה, ויראלית, קלה להפעלה ורווחית. אין ספק שאפליקציות למכשירים ניידים הן כיום המנוע של שוק הסמארטפונים. מעטים האנשים שברשותם סמארטפון ולא הורידו, ולו לזמן קצר, משחק מטופש ככל שיהיה.

    מספר האפליקציות המורדות ברחבי העולם.

    מספר מוערך של הורדת האפליקציות לשנת 2017

    מספר ההורדות של אפליקציות חינמיות

    מספר הורדת האפליקציות שבתשלום

    102.062 מיליון

    268.692 מיליון

    92.88 מיליארד

    9.19 מיליארד

    חנויות אפליקציה (App Stores)

    מספר האפליקציות הנתון בחנות "גוגל פליי" (Google Play)

    מספר האפליקציות הנתון בחנות וינדוס (Windows Phone store)

    מספר ההורדות המצטבר מחנות אפל (Apple App store)

    1,300,000

    300,000

    85 מיליארד

    חשיפה ותנועה (Reach & Traffic) – ארה"ב

    מספר מבקרים יחודיים לאפליקציית פייסבוק iso

    מספר המבקרים הייחודי לאפליקציית גוגל פליי באנדרואיד

    מספר דקות השימוש עבור משתמש יחיד באפליקציית פייסבוק

    47.25 מיליון

    72.25 מיליון

    441.3

    מה הן עשר האפליקציות החינמיות לאייפון המובילות בשוק?

    בניית אפליקציה Dapps - תמונה - האפליקציות המובילות בעולם

    1. קוקה קולה
    2. Gangstar rio: city of saints
    3. Fast & furious 6: the game
    4. Fun run
    5. Little dentist – kids game
    6. מה משותף 4, תמונות מילה 1
    7. Hardest game ever 2
    8. הזכויות שלי
    9. Stickers for whatsapp
    10. Pudding monsters

    מהן עשר האפליקציות המובילות לאייפון בתשלום?

    בניית אפליקציה Dapps - תמונה - האפליקציות המובילות בעולם

    1. Whatsapp
    2. Pou
    3. Secret voice recorder
    4. Cut the rope
    5. Gravity guy 2
    6. Camera +
    7. Where's my water
    8. Temple run: oz
    9. מצב נהיגה
    10. המשמרות שלי

    מה הם המודלים העסקיים של מיזמי אפליקציות?

    בניית אפליקציה לעסק

    פרסומות בפוטר האפליקציה

    מיליוני משתמשים הם גם פוטנציאל פרסומי לא מבוטל. מפרסמים רבים כבר מבינים שהמדיה הדיגיטלית החדשה (לדעת רבים כבר לא כל כך חדשה) אולי טובה בהרבה ממדיות המיינסטרים כגון הטלוויזיה והאינטרנט. כאן יושב נתח שוק אדיר, הכולל מגוון רב של גילאים, ממגוון מדינות ובעלי תחומי עניין שונים ומגוונים. מנקודת מבטו של הפרסומאי, מדובר ברייטינג פוטנציאלי שפשוט חבל שלא להתייחס אליו.

    תשלום מספק השירותים

    בשיטה הזו מוצעת האפליקציה בחינם, ואף מציעה שירותים אטרקטיביים וחינמיים למשתמשי האפליקציה. בדרך כלל מדובר בשירותים הניתנים על – ידי ספק, שהוא צד שלישי, והאפליקציה למעשה מסייעת לו להגדיל את קהל לקוחותיו. אפליקציות שעונות על הגדרת מודל עסקי זה הן אפליקציות שמסייעות לנו להזמין מונית, שולחן במסעדה, או בעל מקצוע לדוגמה. תחת המודל הזה, את התשלום גובה האפליקציה לא ממשתמש הקצה אלא מהספק אשר קיבל בעזרתה לקוחות חדשים.

    תעבורה = משתמשים באפליקציה שמהווים דרך ל-EXIT

    אפליקציות אחרות מציעות שימוש חינמי ומלא בהן, מתוך מטרה למשוך כמה שיותר משתמשים. מהלך שזה מבטיח לחברות הללו ארסנל משתמשים רב ונאמן, אשר לעיתים עוזר להן לקבע את עצמן כמובילות בתחום בו הן פועלות. התעבורה העצומה והקהל הרב שעושה שימוש יומיומי באפליקציה, מושך את עיניהן של החברות הגדולות ויוצר ערך לאפליקציה. מיותר לציין שמודל עסקי שכזה הוא בין המודלים האפקטיבים והחזקים ביותר לטווח הארוך ומבסס את האפליקציה והחברה המפתחת באופן קשיח. כמו כן, מיותר לציין שעצם העובדה שהאפליקציה חינמית, דרוש מקור מימון רב ונזיל.

    שימוש בשלום באפליקציה למשתמשים

    הדרך הפשוטה ביותר להבטיח הכנסות מבניית אפליקציה היא מכירתה בחנויות האפליקציות השונות. למשל, ב App Store  של Apple, יכול מפתח האפליקציה לקבוע את מחיר הורדתה למשתמש הקצה (מתוך מגוון מחירים קבוע מראש יש לציין). המחיר בדרך כלל נע בין דולר אחד לכמה דולרים, מחירים שאולי נשמעים מגוכחים אבל כל בר דעת מבין שמספר הורדות רב יביא להכנסה משמעותית ביותר. מפתחי אפליקציות רבים נוקטים בשיטת ה"טיזינג" (app store app tizing) – משחררים גרסה חינמית בחנויות, המוגבלת מבחינת אפשרויות השימוש בה, וכך מושכים משתמשים רבים להכיר ולהתעניין באפליקציה, בשאיפה וצפייה שמשתמש הקצה ירצה לרכוש אותה בעתיד.

    מהו "הרכיב הסודי" להצלחה של מיזם אפליקציה?

    בכל יום נוספות לחנויות הדיגיטליות השונות (האפסטור ["app store"] של אפל והפלייסטור ["Play store"] של אנדרואיד) מאות, אם לא אלפי אפליקציות חדשות ומן הסתם, רק מעטות מצליחות להשתחל לרשימת הפופולריות. מיותר לציין שבודדות ייכנסו לפנתיאון – זו המציאות. מה שמייחד את האפליקציות המוצלחות באמת הוא הרכיב הסודי שלהן – אותה תכונה מעורפלת שהפכה אותן "בן לילה" מאלמוניות לגמרי ל"אולטרה דיגיטל סלבס". אז מה הוא אותו "רכיב סודי"? בעצם? האם הוא תוכן מרתק ומיוחד? אנימציה ייחודית שטרם נראתה? אולי ממשק פשוט ונוח? רעיון מבריק שמשאיר את המשתמש המום? נגישות? רכיב כלשהו שגורם לאנשים לבהות במסך הסמארטפון, לתפוס את שערות הראש בחזקה ולתהות "כל כך פשוט! איך לעזאזל לא חשבתי על זה קודם?!". האם לאפליקציה שתכלול את התכונות האלה מובטח המקום ב"קיר התהילה"? כמובן שהתשובה היא – לא. לא ניתן לשחזר את הרכיב הסודי כיוון שלא ניתן לאמוד אותו או להצביע עליו במדוייק. מחקר שוק יסודי הוא כלל ברזל לפני שיוצאים לדרך. ישנו משפט חכם וידוע שאומר: "תמיד יהיה מישהו שיחשוב על משהו דומה ו\או לפניך". גם אם המשפט הזה נכון, הוא לא אמור לאיים שכן הרעיון לאפליקציה שלך יהיה שונה, אם זה מבחינה גרפית \ עיצובית, נגישות, ממשק ושאר הפרמטרים המרכיבים את האפליקציה. משפט הנגד יהיה: "כפי שאין שני אנשים זהים, כך גם לא תהיינה שתי אפליקציות זהות. תחרות טובה לעסקים בכלל וטובה ליזמים בפרט, היא משאירה אותך דרוך, מפוקס וער לדרישות השוק, עובדה שתניע אותך לשאוף למקסימום ולהביס את המתחרה.

    כתבת Ynet – פיתוח אפליקציות: המדריך למתחיליםיש לכם רעיון מבריק? מעוניינים בבניית אפליקציה לעסק? בטוחים שעליתם על הדבר הגדול הבא? חולמים לפתח אפליקציה שתכבוש את העולם? רגע לפני שאתם מתחילים לקודד, הנה סקירה של השלבים החשובים בתהליך פיתוח האפליקציה, כמה דגשים על פלטפורמת iOS ואנדרואיד וגם לא מעט טיפים שישדרגו את סיכויי ההצלחה שלכם.

    בברכה והמשך גלישה נעימה,
    צוות Dapps

    תגיות: בניית אפליקציה, בניית אפליקציות, חברת פיתוח אפליקציות