פיתוח אפליקציות

קבל הצעת מחיר➘

פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים

Dapps פיתוח עיצוב ובניית אפליקציות לחברות בסביבת Native IOS ,Android

Dapps גאה להציג מגוון רחב של פתרונות לחברות ו – StartUp's אשר כוללים עיצוב, פיתוח ואפיון חוויית משתמש לאפליקציות לעסקים מוסדות ופרטים שמעוניינים לרכוב על גל ההצלחה של עולם המובייל!
חברתנו מתמחה בפיתוח אפליקציות משחקים, פיתוח אפליקציות לכנסים, פיתוח אפליקציות חברתיות, פיתוח אפליקציות, פיתוח אפליקציות לארגונים ומוסדות. 
Dapps מלווה את כל שלבי פיתוח האפליקציה משלב האפיון, פיתוח ועד העלאה לאפסטור,  או לפיתוח לאנדרואיד מכוון ל-Google Play.

פיתוח אפליקציות

⇜ זקוקים לייעוץ? מעוניינים לפתח אפליקציית iOs / אנדרואיד ?

⇜ מלאו את הטופס וצוות המפתחים שלנו כבר יצור אתכם קשר בהקדם.

שם

☎ טלפון

✉ אימייל

*לא יעשה שימוש כלשהו בכתובת הדוא"ל או הטלפון

פיתוח אפליקציות אנדרואיד Native Ios

מדריך פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים: 10 שלבים לפיתוח מוצלח

Chad Mureta

צ'אד מורטה – יזם, עורך ובעלים של App Empire

צ'אד מורטה היה מעורב בתאונת דרכים לפני כמה שנים. במהלך תקופת החלמתו הממושכת בבית החולים, חבר נתן לו מאמר אודות שוק האפליקציות. זמן לא רב לאחר מכן, החל מורטה לתכנן, לעצב ולפתח אפליקציות.

תוך פחות משנתיים, פיתח מורטה 3 חברות אפליקציות, שהניבו הכנסות של מיליוני דולרים. הוא פיתח למעלה מ-40 אפליקציות שנהנו מלא פחות מ- 35 מיליון הורדות. לפי מורטה, כ-90% מהאפליקציות שלו נחלו הצלחה והניבו עבורו רווחים נאים.

בעזרת השימוש בגישת "4 שעות עבודה שבועיות", מורטה בנה הכל בעזרת האייפון שלו, ועבד פחות מ-5 שעות בשבוע.

איך הוא עשה זאת? מורטה מסכם את כל תהליך הפיתוח ב-10 שלבים:

1. לחוש את שוק האפליקציות

בדומה לכל עסק אחר, ההצלחה שלך תהיה קשורה באופן ישיר לרמת הבנתך את השוק. App store ו- Google Play הם השווקים המובילים לעולם האפליקציות.

הדרך הטובה ביותר להבין את App Store היא ללמוד את "גיליון הרמאות" של Apple. חנות האפליקציות App Store מציגה את האפליקציות החינמיות, האפליקציות בתשלום והאפליקציות הרווחיות ביותר כמעט בזמן אמת. Apple מספקת את אותה הרשימה בקטגוריות האפליקציות האינדבידואליות.

מומלץ לסקור את הרישמות הללו לעיתים תכופות, תוך שמירת תיעוד תנועות ומגמות פוטנציאליות. חזרה על המהלך הזה, ישכיל אותך כך שתוכל לאתר עיצובי אפליקציות מוצלחים, שיטות שיווק ומודלים שונים לתמחור. המחקר שאתה עורך הוא פשוט, לא עולה דבר והאמת, ממש כיפי.

2. ישור קו של הרעיונות שלך עם אפליקציות מוצלחות

כיצד תוכל לדעת אם השוק מעוניין באפליקציה שלך? שים לב לאפליקציות המובילות בתרשים. האם בין האפליקציות המובילות מופיעה אפליקציה שדומה בדרך כלשהי לאפליקציה שאתה מעוניין לפתח? אם כן, יש לך מנצח פוטנציאלי. אם לא, המשך בחיפושים. זה עד כדי כך פשוט.

"אני לא יכול להדגיש מספיק את החשיבות בחיקוי אפליקציות קיימות", אומר מורטה. "נורא קל לאנשים להתאהב ברעיונות של עצמם, אפילו אם השוק לא מביע תיאבון לרעיון. זה אולי אחד השגיאות היקרות ביותר שאתה יכול לעשות."

מורטה חיקה בהצלחה מתחרים עם אפליקציית Emoji שלו. לצורך כך, הוא הוריד תחילה את כל אפליקציות הסמיילים הרציניות. "אהבתי מה שראיתי, אבל שמתי לב שקיים חוסר בגיוון ופונקציונליות מוגבלת," הוא אומר. "תהיתי כיצד אוכל לשפר את האפליקציות הקיימות, בהתחשב בעובדה שמקלדת ה- Emoji הכילה מספר מצומצם של סמיילים שלא היה ניתן להגביר."

אפליקציית Emoji

צילום מסך מאפליקציה מתחרה של Emoji.

מורטה פיתח אפליקציה שלא רק אפשרה את מקלדת ה- Emoji, אלא הכילה גם 450 סמיילים באפליקציה עצמה, שניתנו לשיתוף באמצעות SMS, אימייל, פייסבוק וכו'.

הוא פיתח את אפליקציית Emoji תוך שבועיים ופעל לפי המודל Freemium (חינם עם אפשרויות רכישה בתוך האפליקציה). האפליקציה הגיחה למקום 1 בקטגוריית הפריון של App Store, ולמקום 12 בקטגוריית החינמים בתוך 6 ימים, כשהיא גורפת כמעט 500$ ביום.

3. עיצוב חוויית המשתמש של האפליקציה שלך

זה הזמן להפוך את הסקירה והמחקר למשהו מוחשי.

על מנת ליישם את הרעיון שלך כמו שצריך, מורטה מציע לצייר אותו על נייר. ישנם אנשים שאוהבים ליישם את השלב הזה בצורה דיגיטלית, על ידי שימוש בפוטושופ למשל. לא משנה באיזו דרך נוח לך יותר – ומה שיעניק למתכנת את הפרטים שנחוצים לו או לה – זו הדרך להצלחה.

על מנת לפשט את תהליך העיצוב, מורטה איתר אפליקציות מסויימות ב- App Store והשתמש בהן כקנה מידה להראות למתכנתים במה הוא מעוניין.

מורטה מסביר: "לדוגמה, הייתי אומר, 'תוריד את האפליקציה X. אני רוצה שהפונקציונליות א', ב', ג' תעבוד כמו שלהם. שים לב לצילומי המסך מהאפליקציה השניה ושנה את זה. אני לוקח מרכיבים מסויימים של אפליקציות אותם הייתי רוצה לחקות, ומספק אותם למתכנת על מנת שנהיה ברורים ככל שניתן."

ככל שאתה ברור יותר, אי ההבנות מצטמצמות וכך יקטן הסיכוי לבעיות ברגע שתהיה מוכן להעביר למתכנת את הרשימות שלך. הרעיון הוא להעביר בצורה ברורה איך האפליקציה שלך תיראה, היכן יוצב כל מרכיב ומה קורה אם לוחצים על כפתורים מסויימים.

4. הרשמה כמפתח

ברגע שיש לך סקיצה של רעיון, אתה צריך להירשם כמפתח בפלטפורמה עבורה אתה מעוניין לפתח אפליקציות. אל תירתע מהמילה "מפתח". זה לא אומר שאתה צריך להיות מתכנת. זה פשוט התיאור שמוענק לאדם שמפרסם אפליקציות.

את האפליקציה הראשונה, מורטה מציע לפתח עבור Apple iOS, ולא Android או Blackberry. על ידי כך, תוכל למקסם את הסיכוי להרוויח.

כמו כן, אל תשכח לעבור על הנחיות הביקורת של App Store. חברת Apple אוכפת את הכללים הללו במהלך תהליך הבדיקה, ואם אינך עונה על הדרישות, האפליקציה שלך תידחה.

5. מצא את המתכנת המבטיח

שכירת המתכנת הראשון תהיה תהליך לא קצר, אבל יהיה זה זמן לא מבוזבז. גיוס נכון יעזור לך להימנע מעיכובים, עלויות מיותרות ותסכול רב בעתיד. תמיד תחפש להוסיף כשרונות חדשים לצוות שלך, כך שלמידה אודות הערכה מהירה של מתכנתים תוכיח עצמה כמיומנות חשובה בעולם הפיתוח.

במהלך הראיונות, שים לב עד כמה הם יודעים להסביר את עצמם טוב. האם הם משתמשים ביותר מידי פטפוטים טכניים? האם הם מדברים בשפת האם שלך? האם הם מקנים הרגשת ביטחון בתגובותיהם? איך הטון וההתנהגות הכללית שלהם?

במידה ונתקלת בבעיות או חששות, פשוט דלג לחברת התכנות הבאה. אבל, אם נראה שמצאת את המתכנת שנעים לך לתקשר עימו, עובר לשלב הבא.

6. הסכם סודיות, שיתוף הרעיון שלך ושכירת מתכנת

עליך להגן על הרעיונות שלך, קוד המקור וכל קניין רוחני אחר, אז חשוב שתחתים כל מתכנת פוטנציאלי על הסכם סודיות לפני שתשכור את שירותיו.

גבש אבני דרך ולוחות זמנים, ופרק את האפליקציה למספר חלקים. כמו כן, מומלץ להחליט יחד עם המתכנת על הקמת מועדי הגשה נוחים עבורכם כיוון שתצטרך לבדוק מעת לעת את התקדמות העבודה, מתחילתה ועד סופה.

7. קידוד

במקום קפיצה אקראית לתוך המים, מורטה מעדיף להגביר בהדרגה את עומס העבודה של המתכנתים שלו על ידי התחלה עם כמה משימות קטנות יותר. תצטרך להעריך את היכולות הגרפיות שלהם, מהירויות הביצוע ודינמיקת עבודה כללית (אווירת סביבת העבודה, תקשורת וכו').

"אם אתה לא מתרשם מכישוריהם, תצטרך לחסל את ההתקשרות במהירות. זכור: שכור לאט, פטר מהר. זה ישתלם בטווח הארוך," אומר מורטה.

להלן 3 שלבים בתהליך הקידוד:

  1. אייקון – בקש מהמתכנת ליצור ולספק לך את האייקון של האפליקציה שלך. ככל הנראה שיהיו לך מספר רעיונות לאייקון, אז תעביר אותן למתכנת ובקש גרסת iTunes Artwork בגודל 512 על 512.
  2. שלום עולם! – בקש מהמתכנת אפליקציית "שלום עולם!". זו אפליקציה פשוטה שנפתחת ומציגה דף בו כתוב "שלום עולם!" שבדרך כלל לוקחת לא יותר מ-10 דקות להקים. הרעיון כאן הוא לא לבחון את הכישורים של המתכנת, אלא לבחון כיצד הוא או היא יספקו את האפליקציה שלך לבדיקה. האפליקציה הזו אמורה לכלול את האייקון, כך שתוגל לראות כיצד הוא יראה בטלפון שלך.
  3. הגשת האפליקציה – כשהמתכנת מוכן להראות לך גרסת בדיקה של האפליקציה, הוא או היא צריכים ליצור משהו שנקרא "ad hoc" (גרסה של האפליקציה שלך אותה ניתן להעביר ולהפעיל על ה- iPhone שלך, ללא שימוש ב- App Store. את גרסת ad hoc הזו של האפליקציה שלך, יש להתקין באייפון לפני שתוכל לבדוק אותה.

8. בדיקת האפליקציה

הזמן שתבזבז על הבדיקה הוא חיוני כיוון שתוכל לאמוד כיצד לקוחות ישתמשו במוצר שפיתחת. רוב הסיכויים שלמשתמש יהיו שאלות שלא יעלו על דעתך כיוון שאתה היוצר – כל פרט באפליקציה ברור לך.

שלוף את טיוטת התכנון שלך ועבור על כל התכונות שרשמת. לעולם אל תניח שמשהו עובד רק משום שהוא עבד בפעם האחרונה שסקרת את האפליקציה. בדוק כל רכיב ותכונה בכל פעם מחדש, בטח ובטח לפני ההשקה הרשמית.

אל תהיה הבודק היחיד. האפליקציה אולי הגיונית עבורך, אבל אולי לא עבור אחרים. כלול את כל מי שאתה מכיר בבדיקה – החל מהאחיין בן ה- 16 ועד לסבתא בת ה- 70.

9. פרסם את האפליקציה שלך בשוק

בשלב הזה, משפחה וחברים בדקו את האפליקציה שלך, תוך שלקחת בחשבון את הפידבק הטוב ביותר וסיימת את השינויים הסופיים. עכשיו הגיע הזמן לשלוח את האפליקציה ל- App Store לסקירה.

יהיה זה רעיון טוב אם תבקש מהמתכנת להראות לך איך מגישים את האפליקציות הראשונות שלך. עם זאת, אל תחלוק את פרטי ההתחברות לחשבון המפתחים שלך עם אף אחד – גם לא עם המתכנת.

אורך הזמן שיקח לחברת Apple לסקור, לאשר או לדחות את האפליקציה שלך יהיה תלוי אם הגשת את האפליקציה באופן פרטי או בשם חברה. במידה ואתה אינדבידואל, אורך הסקירה הוא בין שלושה לשבעה ימים. במידה ואתה חברה, צפה לעד 10 ימי המתנה.

10. שיווק האפליקציה

חנות האפליקציות מלאה באלפי אפליקציות מעולות, משמע אם ברצונך להצליח, תצטרך לפרוץ ולחדור לשוק.

התמקד על מספר תחומי מפתח על מנת לשווק את האפליקציה שלך, על ידי הנגשת האפליקציה ומתן האפשרות להוריד אותה. האלמנטים הבסיסיים של האפליקציה שלך הן ההזדמנויות השיווקיות שלה, וזה מה שחיוני כדי להפוך למוצלח בעסקי האפליקציות. התפקיד שלך הוא ליצור זרימה חלקה מהאייקון כל הדרך לכפתור ההורדה.

בדיוק כפי שהאפליקציה שלך תזדקק לכיוונונים וחידודים בשל ביקוש צרכנים ותחרות, כך גם מערך השיווק. עבור רוב האפליקציות של מורטה, הוא משנה את האייקון וצילומי המסך 3 עד 5 פעמים, ואת הכותרת והתיאור בין 5 ל- 10 פעמים.

"אני תמיד מחליף את הקטגוריות כשזה נראה הגיוני לעשות כן," מסביר מורטה. "שמור על ראש פתוח והמשך לספוג השראה מהתצפיות וסקר השוק שלך."

לבסוף, בונוס טקטיקת השיווק של מורטה: ניצול תקופות חינמיות של האפליקציה שלך. "התקופה יכולה למשוך משתמשים חדשים להשתמש במערכת שלך – וזה מאוד חיוני בהשקת אפליקציה."

בהצלחה חברים. ליעוץ ופרטים נוספים, פנו אלינו. Dapps.co.il

פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים
4 (79.47%) 75 votes

error: Content is protected !!